Jak zmienić formę płatności w zamówieniu?
Spis treści
Składałeś zamówienie coś poszło nie tak, nie wiesz jak wrócić do płatności - podpowiadamy jak to zrobić. Nie ma potrzeby składania drugiego zamówienia.
Są dwa sposoby jak wejść do swojego zamówienia:
- Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta w naszym sklepie to znajdź wiadomość e-mail informującą ciebie o złożeniu zamówienia.
- Następnie kliknij w SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA pojawi się taki ekran.
- Jeżeli masz KONTO w naszym sklepie zaloguj się do niego.
- Kliknij w TWOJE KONTO na górze strony.
- Znajdź ZAMÓWIENIA i wybierz BIEŻĄCE.
- Pojawi się taki ekran.
- Jeżeli chcesz zapłacić ponownie tym samym kanałem, który wybrałeś na początku zamówienia kliknij w ZAPŁAĆ (spróbuj ponownie) i postępuj zgodnie z komunikatami na stronie.
- Jeżeli chcesz zmienić formę płatności kliknij w WYBIERZ INNĄ FORMĘ PŁATNOŚCI.
- Wybierz płatność, którą chcesz zapłacić i postępuj dalej zgodnie z informacjami na stronie.
- Jeżeli wybrałeś formę płatności PAYPO, postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami na stronie
- Aby przejść dalej w płatności PAYPO - kliknij wypełnij wniosek, pojawi się następujący ekran
- Podaj kod otrzymamy sms-em i potwierdź to klikając w Zapłać w PayPo
- Postępuj dalej zgodnie z informacjami na stronie.
Jeżeli masz jakieś uwagi to pisz do nas na nasz adres email: kontakt@runo.sklep.pl